مدیران به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی سلیقه ای نگاه نکنند

به گزارش بلاگ پو، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچکدام از مدیران دستگاه های اجرایی استان حق ندارند به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نگاه سلیقه ای داشته باشند.

مدیران به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی سلیقه ای نگاه نکنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برخی آئین نامه ها در خصوص تسهیل امور و رفع موانع در ستاد اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

وی افزود: ممکن است برخی مدیران دستگاه های اجرایی در تسهیل امور و رفع موانع به صورت سلیقه ای رفتار کنند.

عباسی اعلام نمود: طرح مسائل مربوط به پفراینده های ارجاعی به ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع موانع صورت می گیرد.

وی افزود: به همین منظور بعد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ارتباط با رفع مسائل مربوط به پفراینده های ارجاعی هیچ کدام از مدیران دستگاه های اجرایی یا مدیران عامل بانک ها حق سنگ اندازی ندارند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مسائل قانونی، محدودیت ها و ظرفیت های مورد نیاز برای رفع موانع تولید و تسهیل در طرح های ارجاعی به ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در کمیته های کارشناسی و قبل از ارجاع در جلسات تصمیم گیری استانی باشد.

وی افزود: در صورت کارشکنی در فرایند اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرد متقاضی می تواند شکایت فرد سهل انگار را به دستگاه قضایی داشته باشند.

عباسی تاکید کرد: با برنامه ریزی و نظارت دقیق بر مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجازه سوءاستفاده از تسهیلات بانکی مربوط به بانک های جمهوری اسلامی به هیچ فردی داده نخواهد شد.

وی تصویب تخصیص و ابلاغ را 3 موضوع متفاوت در بودجه دانست و افزود: تمامی اعتبارات بانکی اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری به جز تسهیلات مختص طرح های تولید پوشاک مربوط به صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی این استان صورت مطلوب جذب شده است.

در این نشست آخرین شرایط اجرایی 14 طرح مصوب سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری تا پایان آذر ماه امسال ارائه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18550

به "مدیران به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی سلیقه ای نگاه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی سلیقه ای نگاه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید