مدیریت موزه ورزش به یک گوش شکسته می رسد، رنگرز در انتظار حکم!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بعد از افتتاح فاز نخست موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک که 30 اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد، رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب مدیری با تمام ویژگی های مدیریتی لازم در زمینه موزه داری و حوزه اجرایی آن را در دستور کار قرار داد.

مدیریت موزه ورزش به یک گوش شکسته می رسد، رنگرز در انتظار حکم!

به همین دلیل مسئولان کمیته ملی المپیک رایزنی هایی را با بعضی مدیران کارکشته در حوزه موزه داری شروع کردند و به درستی دنبال گزینه ای بودند که سابقه مدیریت در یکی از موزه های بزرگ کشور را داشته باشد تا بتواند این نهال نوپا در ورزش ایران را به درختی تنومند تبدیل کند.

پیگیری های خبرنگاران حکایت از مذاکره با چند مدیر موزه های مطرح کشور داشت که قرار بود یکی از آنها مسئولیت موزه ورزش را برعهده بگیرد اما تصمیم کمیته تغییر کرد و با اتفاقاتی که رخ داد قرعه مدیریت این موزه به نام یک ورزشی خورد.

حسن رنگرز المپین و قهرمان پیشین کشتی ایران گزینه مورد نظر برای مدیریت موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک است. رنگرز در حالی برای این مسئولیت در نظر گرفته شده که قبل از این صحبت از حضورش در آموزشگاه ملی المپیک بود تا جانشین رضا قراخانلو گردد که به دلیل دو شغله بودن نمی توانست به مسئولیتش ادامه دهد.

این موضوعی بود که خبرنگاران در گزارشی با عنوان جابه جایی در مدیریت آموزشگاه ملی المپیک به آن پرداخت اما به فاصله چند روز تغییر مدیریت این آموزشگاه از طرف کمیته ملی المپیک تکذیب شد! با توجه به تخصص و سابقه رنگرز، وی گزینه مناسبی برای آموزشگاه بود و می توانست ضعف هایی که در این آموزشگاه وجود دارد را رفع کند اما تغییر نظر قراخانلو برای ماندن در این مسئولیت معادلات را تغییر داد.

رنگرز که کارمند رسمی شرکت ملی گاز است برای حضور در کمیته المپیک احتیاج به نامه نگاری و انتقال داشت که این امر توسط کمیته ملی المپیک انجام شده و قرار است این قهرمان کشتی مامور به حضور در کمیته ملی المپیک گردد.

حسن رنگرز در مصاحبه با خبرنگاران انجام مذاکرات برای حضورش در راس مدیریت موزه ورزش ایران را تایید کرد اما ارائه توضیحات بیشتر را به پس از نهایی شدن و اعلام حکمش کرد.

قرار است پس از اعلام نتیجه مکاتبه انجام شده، رنگرز به عنوان مشاور صالحی امیری و مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شروع به کار کند. این مهم به زودی و احتمالاً طی هفته آینده رقم خواهد خورد.

این موزه قرار است طی ماه های آینده و در فاز نخست با در اختیار دریافت یادبودهای دیگر اهالی ورزش کامل گردد. همچنین قرار است برای موزه ملی ورزش یک چارت اداری همراه با معین هیئت مدیره معین گردد.

موزه ملی ورزش به نام وزارت ورزش ثبت شده و قرار است در سازمان ثبت شرکت ها نیز ثبت رسمی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9159

به "مدیریت موزه ورزش به یک گوش شکسته می رسد، رنگرز در انتظار حکم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت موزه ورزش به یک گوش شکسته می رسد، رنگرز در انتظار حکم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید