آشنایی با مراکز خرید هند

به گزارش بلاگ پو، کشور باورنکردنی هند طیف وسیعی از پارچه، جواهرات، و صنایع دستی دارد که انتخاب و خرید را برای شما سخت می نماید. آیا تابحال از بازارهای پیچ در پیچ هند خرید نموده اید؟ آیا تمام روز را با خرید خودتان را سرگرم نموده اید؟ میخواهید اجناس ارزان قیمت در هند بخرید؟ آیا میدانید از کجا باید بهترین جواهرات نقره و پارچه های پشمی کشمیر را تهیه کنید؟ پس راهنمای خرید هند را مطالعه کنید و در باره مراکز خرید هند اطلاعات کسب کنید.

آشنایی با مراکز خرید هند

هند سرزمین فرهنگ ها و سنتهاست و بهشتی ست برای کسانی که بدنبال خرید درمانی هستند. البته بهتر است در خصوص کیفیت اجناس و جواهرات تقلبی هوشیار باشید و جنس اصلی را بخرید. خرید یکی از مهمترین تفریحات هند به شمار می رود حداقل برای کسانی که عاشق خرید هستند و میخواهند قفسه ها و کمدهای لباس و کفش خود را پر نمایند! هندوستان بهترین جا برای خرید سوغات ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

امروزه هند به سرعت به یکی از جذاب ترین مقاصد خرید جهان در بین توریست های خارجی تبدیل شده است. هر سال فروشگاه های برندهای جدید در سراسر هند برپا می گردد. مراکز خرید مدرن هند و همچنین بازارهای سنتی این کشور هر یک هواداران زیادی دارد. هندوستان در مقایسه با سایر کشورها تجربه خرید متفاوتی برای شما رقم خواهد زد. از خرید در شهرهای هند مثل دهلی نو و گوا لذت ببرید!

بعضی از بهترین مراکز خرید هند عبارتند از:

  • مرکز خرید بین المللی لولو، کوچی
  • مرکز خرید فونیکس
  • میدان خرید مانتری
  • مرکز خرید زد اسکوئر، کانپور
  • مرکز خرید سلکت سیتی واک، دهلی نو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: لذت سفر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9087

به "آشنایی با مراکز خرید هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید