مربی جوان قزوینی در کمپ بدون مرز حضور پیدا می نماید

به گزارش بلاگ پو، محمد رضا صفری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شه روش 17 ساله و بازیکن جوان تیم ری را قزوین و امید حمیدی مربی شه روش با دعوت فدراسیون جهانی به عنوان تنها ورزشکار جوان و مربی کشورمان به کمپ تمرینی، آموزشی بدون مرز در تورنتو کانادا دعوت شدند.

مربی جوان قزوینی در کمپ بدون مرز حضور پیدا می نماید

وی بابیان اینکه شه روش تجربه بازی در لیگ برتر کشور به عنوان جوان ترین بازیکن را با تیم هفت الماس در کارنامه دارد اضافه کرد: حمیدی هم که از ابتدا شه روش را شناسایی و مربی وی در این سال ها بوده با نظر فدراسیون جهانی و هماهنگی فدراسیون بسکتبال کشور شه روش را در دوره آموزشی کانادا همراهی می نماید.

صفری خاطر نشان کرد: حمیدی به همراه شه روش نایب قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور را در کارنامه دارند و همچنین در تیم های استان، تک ماش، هفت الماس و ریرا، شه روش به عنوان بازیکن در تیم زیر نظر حمیدی به تمرین پرداخته است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین یاد آور شد: پیش از این محمد یوسف وند بازیکن لرستانی تیم هفت الماس به کمپ بدون مرز دعوت شده که به دلیل حاضر نشدن ویزا نتوانست در این رویداد شرکت کند اما با تدابیر اجرا شده امید حمیدی و امیر رضا شه روش در اولین تجربه 20 بهمن راهی کانادا می شوند.

صفری اضافه کرد: بسکتبال بدون مرز زیر نظر فدراسیون جهانی و با همکاری NBA تحت نظر برترین مربیان بسکتبال دانشگاهی برگزار و فرصت مناسبی برای معرفی این ورزشکاران به تیم ها و مربیان برتر دنیاست و در صورت انتخاب شه روش حضور وی در لیگ های اروپایی و آمریکایی قطعی خواهد شد و همچنین دوره آموزشی بسیار مناسبی برای حمیدی دبیر هیئت بسکتبال استان و سرمربی تیم لیگ یکی ریرا قزوین خواهد بود.

کمپ تمرینی، آموزشی بسکتبال بدون مرز از 22 بهمن ماه جاری به میزبانی کشور کانادا برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13332

به "مربی جوان قزوینی در کمپ بدون مرز حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی جوان قزوینی در کمپ بدون مرز حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید