مقام پیشین آمریکایی: ترامپ از تاریخ، جغرافیا، حقوق و شرافت بی اطلاع است

به گزارش بلاگ پو، نماینده پیشین آمریکا در ائتلاف به اصطلاح ضد داعش که دی ماه سال گذشته در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سمتش استعفا کرد، روز پنجشنبه به تندی از او انتقاد کرد.

مقام پیشین آمریکایی: ترامپ از تاریخ، جغرافیا، حقوق و شرافت بی اطلاع است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برت مک گورک، نماینده پیشین آمریکا در ائتلاف به اصطلاح ضد داعش که دی ماه سال گذشته در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سمتش استعفا کرد، روز پنجشنبه به تندی از او انتقاد کرد.

مک گورک در واکنش به توئیتی از ترامپ که در آن ظاهراً به نمودهای سوریه پیشنهاد نموده بود به مناطق نفت خیز سوریه مهاجرت نمایند نوشته ترامپ از تاریخ، جغرافیا، حقوق و غیره بی اطلاع است.

ترامپ در توئیتر نوشت: میدان های نفتی که در سخنرانی دیروز من درباره ترکیه/کُردها درباره آن صحبت شد تا وقتی که ایالات متحده با یاری کُردها آنها را تصرف کند در اختیار داعش بود. هیچ گاه اجازه نخواهیم داد داعشِ دوباره جان گرفته این میادین را در اختیار بگیرد.

او در پیامی دیگر نوشت: واقعاً از صحبت با ژنرال مظلوم عبدی (فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه) لذت بردم. او کاری که ما انجام داده ایم را تحسین می نماید و من هم کاری که کُردها نموده اند را تحسین می کنم. شاید وقت آن است که کُردها عزیمت به سمت مناطق نفتی را شروع نمایند.

مک گورک با انتشار عکسی از توئیت ترامپ نوشت: به نظر می رسد رئیس جمهور ایالات متحده دارد خواهان مهاجرت جمعی کُردها به سمت بیابان هایی [در سوریه] برای اسکان در یک میدان نفتی کوچک شده است. او به طرز شوک آوری از تاریخ، جغرافیا، حقوق، ارزش های آمریکایی، نجابت و شرافت انسانی بی اطلاع است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14238

به "مقام پیشین آمریکایی: ترامپ از تاریخ، جغرافیا، حقوق و شرافت بی اطلاع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام پیشین آمریکایی: ترامپ از تاریخ، جغرافیا، حقوق و شرافت بی اطلاع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید