مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت بانکهای سراسر دنیا برای گوشی های سامسونگ تا خودرو الکتریکی مزدا

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت بانکهای سراسر دنیا برای گوشی های سامسونگ تا خودرو الکتریکی مزدا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد باگ جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ جدی تر از آن است که در ابتدا تصور می شد. باگ مذکور در بخش اسکنر اثر انگشت این محصولات است و بر اساس شکایت بسیاری از کاربران این سیستم که برای قفل و بازگشایی قفل گوشی ها استفاده می گردد فاقد اعتبار است. اکنون این مشکل به بانکها رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل به شکل رسمی تایید کرد که گوشی های آیفون ایکس آر را که در هند ساخته وارد بازار فروش می نماید. این خبر در شرایطی منتشر می گردد که تا پیش از این، چین به عنوان یکی از بازارهای هدف ساخت آیفون ایکس آر در نظر گرفته می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی پیروز شد در سال 2019 از مرز فروش 200 میلیون گوشی هوشمند عبور کند و این رکورد دو ماه سریعتر از رکورد مشابه در سال 2018 ثبت شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودرو الکتریکی مزدا که به عبارتی نخستین خودرو الکتریکی این برند ژاپنی محسوب می گردد با نام مزدا MX-30 وارد بازار می گردد. این خودرو الکتریکی دارای ویژگی هایی جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مقامات اجرای قانون هنگ کنگ به نرم افزار هوش مصنوعی دسترسی دارند که می تواند چهره ها را از هر فیلم ویدئویی با بانک اطلاعاتی پلیس هماهنگ کند ، اما معلوم نیست که تا چه حد از این نرم افزار در جریان اعتراضات استفاده می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14203

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت بانکهای سراسر دنیا برای گوشی های سامسونگ تا خودرو الکتریکی مزدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت بانکهای سراسر دنیا برای گوشی های سامسونگ تا خودرو الکتریکی مزدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید