نشانه هایی جدید از ایرپادز 2 در iOS 12.2

به گزارش بلاگ پو، به نظر می رسد اپل بالاخره میخواهد نسل جدید ایرپادز را معرفی کند. iOS 12.2 قرار است یک صفحه جدید برای ایجاد Hey Siri برای ایرپادز دارد. درواقع قرار است دسترسی صوتی به سیری، یکی از ویژگی های اصلی نسل بعدی ایرپادز باشد و این صفحه جدید نیز مربوط به ایرپادزهای کنونی نیست.

نشانه هایی جدید از ایرپادز 2 در iOS 12.2

این صفحه را کاربرانی که نسخه بتا از iOS 12.2 را نصب نموده اند، نمی توانند مشاهده نمایند. در حال حاضر کاربران ایرپادز برای دسترسی به سیری احتیاج دارند که انگشت خود را روی یکی از گوشی های AirPods نگه دارند اما در آیفون، آیپد و حتی کامپیوترهای جدید مک، تنها با گفتن Hey Siri، می توان با سیری ارتباط برقرار کرد.

اپل هدفون های AirPods را اولین بار در سال 2016 و در کنار آیفون 7 معرفی کرد. از آن موقع تاکنون، بسیاری منتظر نسل دوم این هدفون ها بوده اند. پیش تر در شایعات داشتیم که قرار است اوایل سال 2019 نسل جدید این هدفون معرفی گردد و حالا با اسکرین شات بالا که از iOS 12.2 لو رفته، می دانیم که از هر زمانی به معرفی این محصول، نزدیک تر هستیم.

جدا از چیپست جدید که امکان فرمان صوتی Hey Siri را فراهم می نماید، قاب این هدفون ها نیز با یک بروزرسانی سخت افزاری، از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد نمود. همچنین احتمالا امکان ردیابی بعضی فعالیت های ورزشی مثل قدم زدن یا دویدن نیز به ایرپادز 2 اضافه خواهد شد. از نظر طراحی اما شاهد تغییر خاصی نخواهیم بود و شنیده می گردد باز طراحی این محصول در سال 2020 انجام خواهد شد. شما درباره ایرپادز چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4236

به "نشانه هایی جدید از ایرپادز 2 در iOS 12.2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه هایی جدید از ایرپادز 2 در iOS 12.2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید