هشتمین همایش بین المللی علوم شناختی فروردین 99 برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هشتمین همایش بین المللی علوم شناختی 27 تا 29 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

هشتمین همایش بین المللی علوم شناختی فروردین 99 برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برقراری تعاملات علمی برای توسعه و گسترش فعالیت های پژوهشی و همکاری های بین رشته ای هدف از برپایی این رویداد است. این همایش بین المللی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فروردین ماه سال آینده توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در این همایش مباحث علمی و پژوهشی در قالب سخنرانی و میزگرد های علمی، کارگاه های آموزشی و ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر مطرح و مورد بحث و مصاحبه قرار می گیرد.

عصب شناسی شناختی، روان شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، زبان شناسی شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی، مدل سازی شناختی، بازتوانی شناختی، عصب شناسی بالینی، شناخت اجتماعی، ارزیابی شناختی، علوم شناختی و رسانه، علوم شناختی و طراحی و خلاقیت از محور های این رویداد علمی عنوان شده است.

علی رضا مرادی رییس این همایش معتقد است: برگزاری این همایش علمی با حضور فرهیختگان، صاحب نظران برجسته داخلی و خارجی و نیز جوانان محقق و دانشجویان فرصتی را فراهم می کند تا دستاورد های ارزشمند علمی از پژوهش های بنیادی یا مطالعات کاربردی در قالب محور های همایش در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

مرادی همچنین می گوید: علوم شناختی شاهراه تلاقی علوم اعصاب، شاخه های مختلف پزشکی از جمله تصویربرداری مغزی، روانپزشکی، پزشکی سالمندان و علوم مهندسی و رایانه، زبان شناسی شناختی، فلسفه ذهن، آموزش و پرورش شناختی، روانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی است و از این رو فرصتی است تا طیف وسیعی از متخصصان رشته های مذکور به بحث و مصاحبه و نقد و بررسی یافته های علمی بپردازند.

این همایش توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی 27 تا 29 فروردین ماه سال آینده با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، دانشگاه شهید بهشتی و نیز همکاری دانشگاه ها و نهاد های علمی و پژوهشی مختلف کشور برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19207

به "هشتمین همایش بین المللی علوم شناختی فروردین 99 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین همایش بین المللی علوم شناختی فروردین 99 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید