واکنش 2 جمله ای سعید عزت اللهی به پیشنهاد استقلال

به گزارش بلاگ پو، وقتی در قطر و در خلال مسابقات جام جهانی 2022 با مایکل چرچ، خبرنگار مشهور فوتبال آسیا که اکنون در رویترز فعالیت می نماید صحبت کردیم، او سعید عزت اللهی را برترین بازیکن تیم ملی ایران در این تورنمنت مهم معرفی کرد. سعید در بازی نخست مقابل انگلیس و در اقدامی عجیب روی نیمکت نشست و از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. در دو بازی بعد هم فیکس بود و یکی از برترین بازیکنان تیم ملی.

واکنش 2 جمله ای سعید عزت اللهی به پیشنهاد استقلال

او که این روز ها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام جابجایی چند سال اخیر مورد توجه تیم های ایرانی قرار گرفته. البته در حد شایعه و برآورد. این روز ها اخباری درباره علاقه استقلال به جذب او شنیده می گردد. خبری که در جابجایی تابستانی نیز منتشر شد، اما به سرانجام نرسید.

عزت اللهی که تمرینات خود را بعد از استراحتی کوتاه با وایله شروع نموده، در پاسخ به این شایعه می گوید: من در جریان پیشنهاد استقلال نیستم و نمی دانم این خبر از کجا آمده. هر تیمی مرا می خواهد باید با وایله صحبت کند. چون من تا دسامبر 2023 با این تیم قرارداد دارم.

عزت اللهی در سرمای دانمارک و فارغ از تمام شایعه ها خود را آماده شروعی دوباره با پیراهن این تیم می نماید. شروعی که احتمالاً با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک دانمارک در سرانجام فصل همراه خواهد شد. مرور آمار این هافبک 26 ساله در این فصل نکته های ویژه ای را در دل خود جای داده است.

بازی، 454 دقیقه

سعید عزت اللهی خیلی دیر به تمرینات آماده سازی وایله اضافه شد و حتی ملاقات های ابتدای فصل را از دست داد. او از وقتی به ترکیب وایله برگشته و آماده حضور در زمین شده، 8 بازی انجام داده و روی هم 454 دقیقه به میدان رفته است.

بازی در سه پست

سرمربی وایله اعتقاد ویژه ای به توانایی های عزت اللهی دارد. به همین علت از او در پست های مختلف استفاده نموده. سعید در وایله به جز پست هافبک میانی که در آن تخصص دارد، چندین بار هم به عنوان مدافع آخر و مدافع یارکوب در ترکیب وایله بازی نموده است.

صدرنشین 37 امتیازی

وایله در سرانجام نیم فصل اول لیگ یک دانمارک با کسب 37 امتیاز از 17 بازی در صدر جدول واقع شده است. این تیم امید اصلی صعود به سوپرتان یا لیگ برتر دانمارک است و احتمالاً این عنوان را به دست خواهد آورد. اختلاف وایله با تیم دوم جدول، 4 امتیاز است.

105 دقیقه در جام حذفی

سعید عزت اللهی این فصل دو بازی هم در جام حذفی انجام داده و 105 دقیقه در زمین حضور داشته. او این دو بازی را مقابل هورسنس و برابراند انجام داده و نکته جالب اینکه وایله هر دو بازی را به ترتیب با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر برده.

در انتظار پنجاهمین بازی ملی

عزت اللهی نخستین بازی ملی خود را 8 سال قبل و مقابل ازبکستان در تاشکند و با پوشیدن پیراهن شماره 18 انجام داد. او در این مدت 49 بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و یک گل هم وارد دروازه ترکمنستان نموده. او در دو جام جهانی 5 بار در ترکیب ایران حضور داشته و روی هم 383 دقیقه در این تورنمنت مهم بازی نموده. سعید در انتظار اردوی بعدی تیم ملی است تا پنجاهمین بازی خود را انجام بدهد.

قرارداد تا 10 دی 1402

سعید تا 31 دسامبر 2023 (10 دی 1402) با وایله قرارداد دارد و تا آن تاریخ بازیکن این تیم دانمارکی خواهد بود؛ بنابراین هر تیمی شماره 6 تیم ملی را بخواهد، باید با وایله مذاکره کند و رضایتنامه عزت اللهی را بگیرد. درست مانند الغرافه که فصل قبل و با انتقالی قرضی سعید را جذب کرد.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69282

به "واکنش 2 جمله ای سعید عزت اللهی به پیشنهاد استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش 2 جمله ای سعید عزت اللهی به پیشنهاد استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید