ویندوز 10 در بهار، نو می گردد

به گزارش بلاگ پو، زندگی امروز /نسخه نهایی آپدیت بهار بعد از آپدیت پاییز شامل فیچرهای بزرگی است که با نام فنی Redstone 4 پیشرفته و نام نهایی آن Spring Creators Update شده و همان طور که از نامش پیداست، در فصل بهار به صورت اتوماتیک روی ویندوز 10 کاربران اعمال می گردد.

ویندوز 10 در بهار، نو می گردد

به گزارش زندگی امروز به نقل از خبر آنلان، در استراتژی مایکروسافت این گونه آپدیت ها اجباری شده است که در کنار قابلیت های تازه، بسته های امنیتی و برطرف باگ هم دیده می گردد و کاربر مجبور می گردد برای جلوگیری از حمله به سیستم خود، ویندوز 10 را آپدیت کند.

نسخه تازه برای کاربران دارنده ویندوز 10 رایگان خواهد بود.

همان طوری که گفته شد عظیم ترین تغییر در نحوه مدیریت ویندوز بر برنامه های فعلی و قبلا اجرا شده است که براساس ویژگی تایم لاین پنجره ها به صورت تاریخی روی صفحه اول به نمایش درمی آیند. مرور پنجره ها و اضافه کردن عناصر دلخواه به تایم لاین از قابلیت های تازه نسخه بهار محسوب می گردد. ادامه دادن یک اپلیکیشن با دستگاه اندرویدی یا مجهز به آی او اس، ویژگی مجذوب کننده نسخه تازه است که سازگاری دیتا میان ابزارهای مختلف را در بر می گیرد.

هدف اصلی از این تغییرات با تایم لاین این است که کاربر نگران ذخیره نشدن دیتا نباشد و ادامه کار را با سایر ابزار جلو ببرد تا پلتفرم ویندوز با موبایل، تبلت و ... ادغام گردد.

زبان تازه طراحی مایکروسافت fluent نام دارد که به سَبُکی، عمق و حرکت در ویندوز اعتقاد داشته وجایگزین زبان metro شده است. مترو زبان طراحی ویندوز 7 و 8 و نسخه اولیه ویندوز 10 بوده است. آنچه کاربر در Fluent مشاهده می نماید، ظاهری مدرن تر، با لایه های بیشتر و نیمه شفاف است تا کاربرپسند تر خود را نشان دهد.

مرورگر اِج/ Edge مانند سافاری روی Tabها، بی صدا شده و با ابزار لمسی رابطه بهتری پیدا نموده است. پشتیبانی جامع تر از کتاب الکترونیکی / eBook در اِج به خوبی تعریف شده است.

دستیار صوتی کورتانا به اسم قلب هوش مصنوعی مایکروسافت در ویندوز 10 پیشرفته و با کورتانا می توان اپ ها را رزومه کرد و از جایی که اپلیکیشن رها شده، مجددا ادامه کار داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: زندگی روز
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53397

به "ویندوز 10 در بهار، نو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز 10 در بهار، نو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید