پارک ویژه معلولان در قزوین احداث می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مراسم تجلیل از معلولان نخبه و برجسته استان قزوین دوشنبه شب با حضور داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، علی صفری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار گردید.

پارک ویژه معلولان در قزوین احداث می گردد

حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: باید در برابر توانمندی معلولان سر تعظیم فرود آوریم زیرا در بسیاری از ابعاد توانمندتر از افراد دیگر هستند.

وی اعلام کرد: مراسم امروز در تجلیل از نخبگان و برجستگان معلول نشان می دهد علیرغم ظاهری که از محدودیت برخوردار است شما بزرگان توانمندی هایی دارید که توانسته اید افتخار بیافرینید و برای استان و کشور موجب سربلندی شوید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: امروز با مدیریت یک معلول نخبه و راه اندازی کارخانه ای که تمام نیروهایش را از میان معلولان انتخاب نموده شاهد الگویی فعال و نمونه در عرصه اقتصادی هستیم که حتی تحریم و فشارهای اقتصادی نتوانسته خدشه ای در روند فراوری آن ایجاد کند.

داودی گفت: این واحد با کوشش مجموعه ای از معلولان توانمند توانسته در چند شیفت کار کند و در بدترین شرایط هم تعطیل نشد و نشان داد هم مدیریت و هم معلولان خوب کار نموده اند.

ساخت بوستان ویژه معلولان

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد:برای مناسب سازی معابر شهری بودجه خوبی از سوی شورا و شهرداری اختصاص یافته اما باید اولویتها معین گردد تا کارها بدرستی انجام گردد.

وی اظهارداشت: با یک مصوبه در شورای شهر بیش از 3400 کارت بلیت و کارت الکترونیک برای استفاده رایگان معلولان از ناوگان اتوبوسرانی تهیه شده و در اختیار معلولان قرار خواهد گرفت.

داودی اضافه نمود: تعدادی اتوبوس ویژه معلولان خریداری شده که این اتوبوسهای ویژه از خودروهای روز اروپاست و در هنگام توقف ارتفاعش از 50 سانت به 30 سانت کاهش می یابد تا جابجایی معلولان به سهولت صورت گیرد.

داودی اعلام کرد: درخواست معلولان اعلام شده و در بخش فضاهای ورزشی برای جامعه معلولان شاهد کمبود هستیم و در ادامه خدمت رسانی به این گروه بزودی یک پارک ویژه برای معلولان آماده بهره برداری می گردد.

وی گفت: به همه سازمانهای خدمات رسان زیرمجموعه شهرداری ابلاع شده تا برای دسترسی معلولان به این فضاها امکانات لازم را مهیا نمایند.

داودی برگزاری ویژه برنامه های شاد و با نشاط برای معلولان در هر فصل را ضروری دانست و خواهان تداوم این برنامه ها شد.

در ادامه گروه معلولان حرکتی و بینایی و کوتاه قامتان بلند همت برنامه هایی اجرا کردند.

در این مراسم از نخبگان و برجستگان معلول استان قزوین تجلیل شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3354

به "پارک ویژه معلولان در قزوین احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ویژه معلولان در قزوین احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید