پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا

به گزارش بلاگ پو، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت فدراسیون در حال بررسی لیست ها است تا اگر موردی مشابه وزنه بردار اسبق تیم ملی وجود دارد، کارهای مربوط به بازنشستگی اش انجام شود.

پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا

محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگاران درباره ی زمان تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: در صحبت اولیه که با آقای برخواه داشتیم قرار بود بعد از ماه رمضان یعنی از نیمه خرداد اردو آغاز شود و حالا حدود 10 روز دیگر برای تعیین شدن تاریخ دقیق آغاز اردو با او صحبت می کنیم تا کارهای اداری مربوط به اسکان و تغذیه ملی پوشان را انجام دهیم.

بیرانوند در مورد حضور وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا نیز گفت: ما کارمان را داریم انجام می دهیم و در مورد مسئله ای که مربوط به 10-12 سال قبل است باید لیست های مختلف را بررسی کرد. با این حال از مسئول روابط بین الملل فدراسیون خواستم بررسی کند و اگر مورد دیگری وجود دارد اعلام کند. تا کنون هم دو مورد وجود داشته که یکی امید ناییج بود. من با خود او صحبت کردم و به هیات وزنه برداری استانش هم نامه زدم تا به صورت کتبی درخواست بازنشستگی اش را ارسال کند و کارهای مربوط را انجام دهیم. به هر حال ورزشکار باید خودش به صورت کتبی درخواست اعلام بازنشستگی کند و اگر ما بخواهیم خودمان جای ورزشکار امضا کنیم، خلاف قانون است. البته او گفت آمادگی دارد که ماموران وادا به شهرش بروند و تست بگیرند. ماموران وادا هم که آمدند 7-8 نفر تست دادند بقیه هم که شهرستان بودند آدرس هایشان را دادیم که اگر خودشان می خواهند بروند و تست بگیرند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد وضعیت اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز گفت: اکثر وزنه برداران ما از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی هستند و همچنین پاک هستند چون یک هفته تا 10 روز پیش تست دوپینگ دادند، کارهای مربوط به خروج از کشور آنها هم اجرا شده و آسیب دیدگی هم ندارند ان شاءالله اگر وزارت ورزش کمک مالی کند و با توجه به سابقه ای که آقای خسروی سرپرست فدراسیون دارد امیدوارم تیم جوانان بتواند به مسابقات برود و برای چهارمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

او در پاسخ به این پرسش که شنیده شده قرار است از بانوان هم به مسابقات جوانان جهان اعزام شوند، گفت: بله. یکی، دو نفر اعزام می شوند و از کسانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا چین هم بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6994

به "پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید