پرویز برومند: استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورد، این تیم احتیاج به جراحی دارد

به گزارش بلاگ پو، پرویز برومند، دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد به تغییر و تحول در این تیم است و اینکه یک مربی دیگر جانشین وینفرد شفر گردد.

پرویز برومند: استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورد، این تیم احتیاج به جراحی دارد

پرویز برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد نتایج ضعیف استقلال و انتقادهایی که اخیراً از کادر فنی این تیم انجام شده است، گفت: زمانی که قرار شد شفر به استقلال بیاید بسیاری از پیشکسوتان از جمله آقای روشن در مورد این مربی صحبت کردند و حتی این موضوع مطرح شد که سن شفر بالاست و این مربی چند سالی است که در تیمی فعالیت نداشته. من معتقدم باشگاه استقلال همان زمان باید تصمیم درستی می گرفت. البته کماکان بر این عقیده هستم که استقلال باشگاه نیست و شما می بینید که در این تیم چقدر تصمیمات نادرست گرفته می گردد.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: در این سال ها شاهد بودیم که بسیاری از بازیکنان و مربیان به استقلال آمدند، اما بعد از مدتی آنها را نخواستند و این موضوع بار سنگین مالی روی دوش تیم گذاشت. وقتی در یک باشگاه تصمیمات درست گرفته نگردد همین مسائل هم پیش می آید. حالا هم گاهی مواقع بحث تغییر کادر فنی مطرح می گردد، بحث هایی که خیلی هم پخته نیست.

وی همچنین گفت: تا الان به اندازه کافی به کادر فنی استقلال فرصت داده اند و حالا وقتش رسیده است که مسئولان باشگاه با پیشکسوتان باشگاه مشورت نمایند و این تیم با یک چاره اندیشی درست و منطقی از این وضعیت بیرون بیاید. باشگاه باید با یک جمع واحد، یک تصمیم واحد بگیرد. مسئولان باشگاه استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورند تا تیم از این وضعیت بیرون بیاید. باشگاه استقلال باید این را در نظر بگیرد که طرفداران ناراحت هستند و باید تصمیمی بگیرند تا رضایت آنها جلب گردد.

برومند در انتها توضیح داد: استقلال در حال حاضر احتیاج به یک جراحی دارد. شما می بینید که پرسپولیس با مسائل خاص خودش به فینال آسیا می رود و در لیگ نتایج خوبی می گیرد، اما تیم ما باید در تهران به سپاهان و سایپا ببازد. با ادامه این وضعیت تعداد طرفداران استقلال در استادیوم به هزار نفر هم نخواهد رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2578

به "پرویز برومند: استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورد، این تیم احتیاج به جراحی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز برومند: استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورد، این تیم احتیاج به جراحی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید