پیغام نوروزی شهردار تهران

به گزارش بلاگ پو، شهر: شهردار تهران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400 پیامی در فضای مجازی منتشر کرد و در بخشی از آن ابراز امیدواری کرد که به عنوان نماینده منتخبین شهروندان بتواند در سال پیش رو توفیق بیشتری در کسب رضایت شهروندان تهرانی داشته باشد.

پیغام نوروزی شهردار تهران

به گزارش خبرنگار شهر، در پیغام پیروز حناچی شهردار تهران آمده است: یا مقلب القلوب و الابصار . یا مدبرالیل و النهار . یا محول الحول و الاحوال . حول حالنا الی احسن الحال

سالی که گذشت، هم برای مردم دنیا و هم برای مردم ایران، سالی سخت، تلخ و پر از نگرانی بود. مردم در اقصی نقاط دنیا، با نگرانی و اضطراب، نظاره گر سرنوشت بیماری کووید19 بودند، بعضی با آن درگیر شدند و بعضی دیگر عزیزانشان را از دست دادند.

ما ایرانیان، به واسطه مواجهه با تحریم های ظالمانه وجنگ تمام عیار مالی تحمیل شده از سوی دشمنان ملت ایران، سختی های مالی و بهداشتی مضاعفی را تجربه کردیم. اما به رغم همه سختی ها آحاد مردم کنار هم ماندند و صحنه های ماندگاری از گذشت و ایثار و فداکاری را خلق کردند. بی شک نخستین قهرمانان این سال سخت، کادر درمان فداکار ما بودند. کمترین وظیفه همه ما قدردانی از زحمات و جانفشانی های آنهاست.

من در سرانجام این سال سخت، بر خود لازم می دانم با همه کسانی که در این سال، عزیزان خود را از دست دادند یا متحمل صدمه و سختی شدند، ابراز همدردی می کنم، همچنین به عنوان نماینده برگزیده منتخبین مردم برای اداره شهر، بابت همه کاستی ها و کمبودها از شهروندان تهرانی عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم در سال پیش رو توفیق بیشتری در کسب رضایت شهروندان تهرانی داشته باشیم.

همچنین آرزو می کنم سال جدید، به لطف خداوند و در پرتو عنایات امام عصر(ع) سایه شوم بیماری از سر دنیایان و مردم ایران برطرف گردد و امیدوارم با همبستگی، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و رفتار عقلانی سیاستمداران دنیا، ملت ایران بتواند در این سال با عزت و اقتدار بر تحریم های ظالمانه غلبه کند و صلح و مدارا و عقلانیت در همه جای دنیا حاکم گردد و مردم ایران نیز در کنار بقیه مردم دنیا سالی خالی از مخاطره و مملو از آرامش، شادی، امیدواری، سلامتی، بهبود شرایط زندگی و عاقبت به خیری را در پیش رو داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46693

به "پیغام نوروزی شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نوروزی شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید