کنگره بین المللی رنگ و پوشش برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در هفتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش (ICCC 2017) موضوعاتی از قبیل پوشش های سطح، رنگزاها، فناوری رنگرزی، فیزیک رنگ، غشاهای پلیمری، نانو مواد و فناوری نانو و جنبه های زیست محیطی صنایع مرتبط مطرح می شود.

کنگره بین المللی رنگ و پوشش برگزار می شود

از 275 مقاله رسیده به دبیرخانه کنگره 190 مقاله داوری شده است که 39 مقاله به صورت شفاهی و 151 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

موضوعات مطروحه در این کنگره شامل پوشش های سطح، پوشش های آلی، پوشش های معدنی، آماده سازی سطح، پوشش های هوشمند، پوشش های ضدخزه، پوشش های خودترمیم شونده، پوشش های تأخیرانداز آتش -خوردگی، چسبندگی و شیمی سطح، رزین ها، بیندرها و مواد افزودنی است.

رئولوژی در رنگ و پوشش -مواد رنگزا (پلیمرهای خودرنگ، مباحث پیشرفته در سلولهای خورشیدی، رنگدانه ها و مواد معدنی پیشرفته) کاربردهای زیستی مواد رنگزای مورد استفاده در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی ، فناوری رنگرزی (مواد رنگزای عاملی و رنگدانه های آلی) از دیگر موضوعات این کنگره هستند.

همچنین از سایر موضوعات این کنگره می توان به جوهرهای چاپ و چاپ جوهرافشان ، مواد رنگزا و رنگدانه های نساجی، رنگی کردن پلیمرها -فیزیک رنگ (فتونیک ، رنگ و ظاهر) غشاهای پلیمری، نانومواد و نانوفناوری و جنبه های زیست محیطی صنایع مرتبط اشاره کرد.

تعدادی از مقالات برگزیده پس از گذراندن مراحل داوری به صورت مقاله کامل به زبان انگلیسی در مجله (Progress in Color Colorants and Coatings PCCC) و تعدادی نیز پس از گذراندن مراحل داوری به صورت مقاله کامل به زبان فارسی در مجله علوم و مهندسی خوردگی چاپ خواهند شد.

دکتر جمیل بغداچی از آمریکا ، دکتر ناصر کنعانی و دکتر توماس بروک از آلمان، دکتر صادق پرویزی از انگلستان و دکتر گلاره مؤمن از کانادا در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14141

به "کنگره بین المللی رنگ و پوشش برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره بین المللی رنگ و پوشش برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید