کوربین: احتمال برگزاری انتخابات پیش از کریسمس

به گزارش بلاگ پو، رهبر حزب کارگر انگلیس در مورد زمان برگزاری انتخابات زودهنگام گفت که احتمال زیادی برای برگزاری این انتخابات پیش از کریسمس وجود دارد.

کوربین: احتمال برگزاری انتخابات پیش از کریسمس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس روز یکشنبه (امروز) گفت که احتمال زیادی برای برگزاری انتخابات همگانی پیش از سال نو میلادی وجود دارد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، کوربین در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا او انتظار دارد، انتخابات پیش از کریسمس برگزار گردد، گفت: این یک احتمال قوی است. اما گوش کنید، ما برای هر زمانی آماده انتخابات هستیم.

کوربین پیش از این در پاسخ به سوالی درباره جلسه احزاب مخالف برای برگزاری انتخابات همگانی گفته بود: بحثی در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات همگانی انجام نشد اما بر سر دو چیز توافق حاصل شد. اول این که هرکاری که بتوانیم برای جلوگیری از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا در 31 اکتبر انجام دهیم و دوم این که وقتی روشن شد که خطر خروج بدون توافق برطرف شده است از برگزاری انتخابات حمایت کنیم. همه ما خواستار برگزای انتخابات هستیم. همه ما خواستار جلوگیری از برگزیت بدون توافق هستیم.

مردم بریتانیا (انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز) سوم تیر ماه سال 1395 در یک همه پرسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند. قرار بود فرآیند خروج تا پیش از ابتدای سال جاری تکمیل گردد، اما ناکامی لندن و بروکسل در توافق در خصوص وضعیت رابطه سیاسی و مالی پس از اجرای برگزیت، به تعویق در این فرآیند منجر شد.

در صورتی که انگلیس بدون تصویب توافق از اتحادیه اروپا خارج گردد با شوک مالی و سیاسی روبرو خواهد شد. با این حال جانسون بارها اعلام نموده است با توافق یا بدون توافق با بروکسل، در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) کشورش را از اتحادیه اروپا خارج می نماید.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13615

به "کوربین: احتمال برگزاری انتخابات پیش از کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوربین: احتمال برگزاری انتخابات پیش از کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید