گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی کند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، افشا نموده که آنتون گریزمان به اتلتیکومادرید اعلام نموده در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد و دلیلش هم ابراز ناراحتی از نحوه پیش رفتن امور برای او بوده است.

گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی کند

در همان گزارش آمده خود باشگاه از گریزمان خواسته در اولین فرصت ممکن با آن ها صحبت کند و تصمیم بگیرد که می خواهد در تیمش بماند یا این تیم را ترک کند تا بتوانند تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی باز است بازیکنی را جایگزین او نمایند. بازیکن فرانسوی هم همین کار را نموده و با روشی محبت آمیز به آن ها اعلام نموده که قصد ترک تیم را دارد.

گفته می گردد در ملاقات بین گریزمان و سران اتلتیکو که گریزمان اعلام نموده قصد رفتن دارد به او گفتند به هر شکل ممکن به او یاری خواهند کرد و دلیلش هم این بوده که او در اتلتیکو تاریخ را نوشته و بازیکنی است که برایش احترام قائلند.

روز آدینه اما اتلتیکو بیانیه ای صادر کرد و از او خواست تا به تمرینات بازگردد و همچنین در بیانیه اعلام کردند که این بازیکن با بارسلونا به توافق رسیده است و این توافق مربوط به ماه مارچ بوده است. این باشگاه همچنین با لحنی تند و عصبانیت درباره بارسا صحبت نموده بود که چطور با بازیکن آن ها مذاکره نموده است.

این بیانیه بعد از این صادر شد که بارتومئو، رئیس بارسا، تائید کرد روز پنج شنبه مذاکراتی بین دو باشگاه انجام شده است و قرار است معامله ای در کار باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8716

به "گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید