گلکسی اس10 پلاس مدلی با رم 12 گیگابایتی خواهد داشت

به گزارش بلاگ پو، یک منبع ناشناس که ادعا می نماید روی نسخه های پروتوتایپ از گلکسی اس 10 کار می نماید، اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی اس10 پلاس را برای وبسایت GSMArena ارسال نموده است. قبل از هرچیز، بار دیگر تایید شده که سامسونگ می خواهد گلکسی اس10 را در سه نسخه عرضه کند و کوچک ترین نسخه، نمایشگری 5.8 اینچی خواهد داشت. نکته بعدی این است که نسخه 5.8 اینچی، قرار نیست گلکسی اس10 لایت نام بگیرد!

گلکسی اس10 پلاس مدلی با رم 12 گیگابایتی خواهد داشت

این گوشی صرفا قرار است کوچک ترین نسخه اس10 باشد و از نظر پردازنده و میزان رم با دو نسخه دیگر گلکسی اس10 تفاوتی نخواهد داشت. در این بین اما یک استثنا وجود دارد و آن این است که گلکسی اس10 پلاس، در بهترین مدل، با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین گلکسی اس10 پلاس که نمایشگری 6.4 اینچی دارد، دارای دو دوربین سلفی درون نمایشگر حفره دار خواهد بود و سه دوربین هم در بخش پشتی این گوشی قرار می گیرد. نسخه میانی گلکسی اس 10 با نمایشگر 6.1 اینچی نیز قرار است سه دوربین در بخش پشتی داشته باشد اما تنها یک دوربین سلفی خواهد داشت. کوچک ترین گلکسی اس 10 با نمایشگر 5.8 اینچی نیز قرار است یک دوربین سلفی و دو دوربین در بخش پشتی داشته باشد.

از نظر رنگ بندی، هر سه گوشی قرار است رنگ های مشکی، رنگ سفید یا نقره ای و رنگ سبز دریایی را داشته باشند. بعضی مدل ها که حدس می زنیم مدل 5.8 اینچی باشد، قرار است رنگ های آبی و زرد را هم داشته باشد که از نظر می تواند رقیبی برای آیفون XR در رنگ بندی باشد.

همچنین هر سه گوشی گلکسی اس10 قرار است به پورت هدفون نیز مجهز باشند که خبر بسیار خوبی است. این روزها دیگر تنها سامسونگ و ال جی هستند که هنوز به جک 3.5 میلی متری هدفون وفادار مانده اند و ممکن است 2019 آخرین سالی باشد که شاهد این پورت در گوشی ها خواهیم بود. جدا از این مورد، هر سه گوشی با اندروید پای و رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI عرضه خواهند شد. تاریخ معرفی این گوشی ها، یکم اسفند ماه انتخاب شده اما زمان عرضه، 17 اسفند ماه خواهد بود. شما درباره گلکسی اس10 چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4294

به "گلکسی اس10 پلاس مدلی با رم 12 گیگابایتی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس10 پلاس مدلی با رم 12 گیگابایتی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید