گوشی پرچمدار جدید وان پلاس با 12 گیگابایت رم در راه است

به گزارش بلاگ پو، شرکت چینی وان پلاس در حال آماده سازی گوشی پرچمدار و قدرتمند جدید خود به نام وان پلاس 7 پرو است و میخواهد آن را ظرف دو هفته آینده روانه بازار کند.

گوشی پرچمدار جدید وان پلاس با 12 گیگابایت رم در راه است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، شرکت چینی وان پلاس در حال آماده سازی گوشی پرچمدار و قدرتمند جدید خود به نام وان پلاس 7 پرو است و میخواهد آن را ظرف دو هفته آینده روانه بازار کند. این گوشی در حال حاضر آخرین مراحل تست و آنالیز های خود را طی می نماید و بعضی اطلاعات در خصوص ویژگی های آن منتشر شده است.

از جمله این ویژگی ها می توان به توان زوم اپتیکال سه برابر و سه دوربین در پشت این گوشی اشاره نمود. در گوشی یادشده از پردازنده Snapdragon 855 کوالکوم و 8 تا 12 گیگابایت رم به انتخاب کاربر استفاده شده است.

دوربین پشتی این گوشی از تصویربرداری با پشتیبانی از فناوری HDR پشتیبانی می نماید، از قابیلت تنظیم دقیق رنگ ها برخوردار است و البته در حالی که وان پلاس پروی 7 دارای دوربین سه گانه است، مدل ساده آن دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص دوربین های سه گانه این گوشی در دسترس نیست. اما گفته می گردد حسگرهای این دوربین ها به ترتیب از دقت 48، 16 و 8 مگاپیکسلی برخوردارند و دو حسگر آخر برای عکاسی با زاویه دید عرض و عکاسی تله فوتو استفاده می شوند. قیمت این گوشی که با باتری 4000 میلی آمپری به بازار می آید هنوز اعلام نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6699

به "گوشی پرچمدار جدید وان پلاس با 12 گیگابایت رم در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار جدید وان پلاس با 12 گیگابایت رم در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید