3 نمونه متن لوح تقدیر از مشتری

به گزارش بلاگ پو، شرکت ها، فروشگاه ها، بانک ها و… که از ارائه دهندگان خدمات به مشتری هستند؛ برای این که بتوانند حسن نیت خودشان را به مشتری نشان دهند، یک متن لوح تقدیر از مشتری را از بین بهترین متن های موجود انتخاب می نمایند. مشتری با دیدن این متن همواره به ارگان مورد نظر وفادار خواهد ماند؛ زیرا می داند که شرکت هم خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه می نماید و هم برای مشتریان خودش ارزش ویژه ای قائل است. در این مطلب چند نمونه متن مناسب برای لوح تقدیر از مشتری را ارائه نموده ایم.

3 نمونه متن لوح تقدیر از مشتری

متن لوح تقدیر از مشتری بانک

بانک ها ارتباط زیادی با مشتری دارند. همین موضوع سبب شده که اصول مشتری مداری برای آنها اهمیت زیادی پیدا کند. بانک های مختلف برای تشکر از مشتریانشان از لوح تقدیر استفاده می نمایند. این لوح تقدیر جهت تشکر از اعتماد مشتری به بانک تنظیم می گردد. یک نمونه از لوح تقدیرهایی که می توان برای مشتریان بانک ها در نظر گرفت در ادامه ارائه شده است.

مشتری گرانقدر، جناب آقای / سرکار خانم/ مدیرعامل محترم شرکت…

همانطور که واقف هستید، از جمله اصلی ترین محورهای توسعه، نظام بانکی است. اهداف مالی ملی توسط بانک ها برآورده می گردد. اگر بتوانیم همه ظرفیت های نظام بانکی را به فعلیت برسانیم، خواهیم توانست گام های بلندتر و محکم تری در این جهت برداریم. با این عمل دیدگاه های کلان توسعه کشورمان نیز متحول خواهد شد.

از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد وافر در جهت رشد و شکوفایی مالی و فراوری ملی با این بانک تعامل و همکاری دارید، سپاسگزاریم. این لوح تقدیر جهت تقدیر و تشکر خدمت شما ارائه شده است.

امیدواریم توانسته باشیم مشتریانمان را حفظ نموده و مشتری مدار خوبی باشیم. تمام توان خودمان را برای سرعت بخشیدن به رشد و انتقال تجارب و افزایش بهره وری به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم نقشی کاربردی، راهگشا و سازنده داشته باشیم.

از درگاه خداوند متعال برایتان موفقیت بهروزی و سعادت خواستاریم.

نام رئیس بانک

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک …

نشان ویژه مشتری بانک …

حتما بخوانید: مهمترین تکنیک های تبلیغات برای افزایش فروش

متن لوح تقدیر از مشتریان فروشگاه

فروشگاه ها از دیگر مواردی هستند که مشتری برایشان اهمیت زیادی دارد. رقابت زیادی بین فروشگاه ها برای جلب مشتری و وفادار نگه داشتن وی وجود دارد. بعضی از فروشگاه ها لوح تقدیرهای ویژه ای را برای مشتریانشان در نظر می گیرند. این لوح تقدیرها برای تشکر از مشتری جهت انتخاب فروشگاه انتخاب شده اند. هر فروشگاه ادبیات خاصی را برای سپاسگزاری از مشتری انتخاب می نماید. در ادامه یک نمونه متن مناسب برای لوح تقدیر و سپاس از مشتری را می توانید مشاهده کنید.

مشتری گرانقدر جناب آقای/ سرکار خانم…

با اعتماد وافر و اطمینانی که به این مجموعه داشته اید، جهت رشد و شکوفایی را برای اقتصاد جامعه هموار نموده اید. از همکاری و همیاری شما با این مجموعه سپاسگزاری می کنیم. این لوح تقدیر برای تشکر به محضر گران مایه شما تقدیم می گردد.

از ایزد متعال برایتان، سرور و سعادت خواستارم.

مدیر فروشگاه

متن مناسب لوح تقدیر برای مشتریان شرکت

شرکت های تعمیراتی، قالی شویی ها و… از دیگر اصنافی هستند که به طور مداوم با مشتریان مختلف ارتباط دارند. کسب رضایت مشتری برای این شرکت ها بسیار مهم است. به همین دلیل ممکن است مدیر شرکت برای مشتریانش لوح تقدیر خاصی را ارائه کند. این لوح تقدیر مشتری را دلگرم می نماید که سال های آینده نیز خدمات مورد نیازش را از شرکت مد نظر دریافت کند.

مشتری گرانقدر جناب آقای/ سرکار خانم…

از خداوند سپاسگزاریم که توفیق داشتیم خدمات متوالی و مستمر را در طول چند سال به شما ارائه کنیم.

امیدواریم در روزهای پیش رو نیز بتوانیم خدمتگزارتان باشیم.

این لوح سپاس از طرف مدیر شرکت به شما تقدیم می گردد.

در تمام مراحل زندگی سربلند و کامروا باشید.

مدیریت شرکت…

سخن آخر

بانک ها، فروشگاه ها و شرکت های مختلف به دنبال ارزش آفرینی هستند. به همین دلیل برای مشتریان وفاداری که دارند، امکانات خاصی در نظر می گیرند. هر شرکت یا بانک سعی می نماید خدماتش را با کیفیت تر از رقبا ارائه کند. در کنار این موضوع، باید یک راه حل ویژه را برای تقدیر و تشکر از مشتری در نظر داشته باشید. لوح تقدیر از مشتری یک گزینه منتخب است. این لوح بابت اطمینان به بانک، فروشگاه یا شرکت و جهت پیشبرد اهداف مالی و حمایت از فراوری ملی به مشتری ارائه می گردد و ارزش طول عمر مشتری (CLV) را بالا می برد.

پیشنهاد می کنیم نحوه برخورد با مشتریان ناراضی و جلب اعتماد دوباره آنها را نیز در انگیزه بخوانید و در سرانجام، با ارسال پیغام؛ تجربه ها و نظرات و پرسش های خود را با ما و خوانندگان به اشتراک بگذارید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33473

به "3 نمونه متن لوح تقدیر از مشتری" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 نمونه متن لوح تقدیر از مشتری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 نمونه متن لوح تقدیر از مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید