اللهیار صیادمنش در فهرست 10 ستاره احتمالی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بلاگ پو، بازیکن تیم فوتبال استقلال جزو 10 بازیکن جوانی است که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درخشش آنها در این فصل لیگ قهرمانان را پیش بینی نموده است.

اللهیار صیادمنش در فهرست 10 ستاره احتمالی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، در آستانه شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی 10 ستاره جوان احتمالی این فصل از مهمترین تورنمنت باشگاه قاره کهن پرداخته که نام اللهیار صیادمنش، بازیکن تیم استقلال هم در میان آنها به چشم می خورد.

سایت AFC درباره بازیکن استقلال نوشته است: اللهیار صیادمنش، عضو تیم زیر 17 ساله های ایران، در ماه ژوئن سال 2018 با 16 سال سن از سایپا به استقلال پیوست که این اتفاق گواه استعداد ناب این بازیکن هجومی بود. اوج مهارت های صیادمنش در جام جهانی زیر 17 ساله های فیفا در سال 2017 به نمایش درآمد، جایی که با ثبت سه گل، بهترین گلزن تیمش لقب گرفت و به تیم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی یاری کرد. صیادمنش مهاجمی کارکشته است که نقطه قوت بازی او شناسایی و شکار موقعیت ها و نفوذهای هوشمندانه است. قدرت بدنی و مهارت در زدن ضربات سر هم دیگر توانایی های این بازیکن 17 ساله است که به شیوه ای اجتناب ناپذیر سبب شده او با اسطوره تیم ملی ایران، علی دایی مقایسه گردد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه می نویسد: با فرماندهی مرتضی تبریزی در خط حمله استقلال و جذب گادوین منشا از رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس، صیادمنش فعلاً شاید نتواند به عنوان مهاجم ترکیب اصلی تیمش ایفای نقش کند اما در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، باید انتظار تأثیرگذاری او را با به دست آوردن کوچکترین فرصت ها داشت.

9 بازیکن دیگری که سایت AFC از آنها به عنوان جوانان مستعد درخشش در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یاد نموده عبارتند از:

بسام الراوی (الدحیل)، هیروکی آبه (کاشیما آنتلرز)، صفا هادی(الزورا)، سوپاچای جیدد (بوریرام یونایتد)، صفاوی رشید (جوهور دارول)، یحیی القسانی (الوحده)، ژانگ یونینگ (بیجینگ اف سی)، یاسوربک یاکشیبوئف (پاختارکور) و هان سئونگ جیو (جئونبوک موتورز).

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4934

به "اللهیار صیادمنش در فهرست 10 ستاره احتمالی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اللهیار صیادمنش در فهرست 10 ستاره احتمالی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید