برانکو: نمی دانم تا کی می توانیم تحمل کنیم

به گزارش بلاگ پو، ما همین امروز می توانیم به خانه هایمان برگردیم و نمی دانم تا کی می توانیم بی پولی را تحمل کنیم اما این بازیکنان هستند که به ما انگیزه می دهند.

برانکو: نمی دانم تا کی می توانیم تحمل کنیم

به گزارش خبرنگاران ، حال و روز پرسپولیس جوری است که آدم برای دشمنش هم آرزو نمی کند. برای اینه وخامت اوضاع برایمان ملموس گردد، باید به خودمان یادآوری کنیم که برانکو تیمش را با تنها 9 بازیکن بزرگسال به دوحه خواهد برد چرا که ربیع خواه هنوز برنگشته، کامیابی نیا و انصاری محرومند و ماهینی هم که در دربی رباط صلیبی پاره کرد، دست کم تا آخر سال باید بیرون بنشیند. با این حال تا امروز هیچ حرف ناامیدنماینده ای از برانکو ایوانکوویچ نشنیده ایم.

او حتی در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر که به ناچار با جابجایی چند بازیکن در پست های غیرتخصصی برگزارش کرد، دنبال بهانه نبود و می گفت: طبیعی است که همه ما هیجان داریم و بی صبرانه منتظر بازی در قطر هستیم. ما تنها تیمی هستیم که دو بار پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم و این نشان دهنده روند مثبت کار ما است. متاسفانه سال جاری هم مانند پارسال مسائل زیادی داریم. کمال و انصاری نمی توانند بازی نمایند و ماهینی هم مصدوم گردیده است. نیازی نیست بگویم که آنها چه بازیکنان مهمی برای ما بودند. سیدجلال هم کسالت دارد و امروز او را به خانه فرستادیم تا استراحت کند. با این حال خوشحال هستیم که می توانیم یک بار دیگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و معتقدم که لیاقت این کار را هم داریم. ما کاملا سرحال و روی فرم هستیم و این آمادگی را در بازی سپیدرود و استقلال نشان دادیم.

مشکل بزرگ پرسپولیس این است که برای بازی در خانه السد باید دو سه بازیکن تعویضی اش را هم در ترکیب اصلی به زمین بفرستد و گزینه های تعویضش هم طاهرخانی و علوان زاده هستند. پرسش این است که برانکو در پست های خالی اش کدام بازیکنان را به بازی می گیرد و آیا سورپرایزی برایمان دارد یا نه؟ این را وقتی از خودش می پرسیم، عجله ای برای پاسخ دادن ندارد و می گوید که ترجیح می دهد بعد از آخرین تمرین تصمیم بگیرد: او که بازی خواهد نمود، باز هم در ترکیب خواهد بود اما در مورد جانشین ها الان نمی توانم حرفی بزنم. ما هنوز تمرین داریم و همه بازیکنانمان در این تمرینات حضور دارند. آنها اتفاقی اینجا نیامده اند و باید اعتراف کنم که همه مورد اطمینان هستند. بیشترین اعتماد را به بازیکنان جوان تیمم دارم و به همین دلیل نگران چیزی نیستم.

با وجود کمبود بازیکن و خستگی، همه از پرسپولیسِ برانکو توقع دارند که السد را هم از سر راه بردارد و به فینال برود. توقعی که مرد کروات هم به خوبی از آن مطلع است: ما کاملا واقف به این موضوع هستیم که حتی اگر در کهکشان هم بازی کنیم، باید اول شویم چون طرفداران مان این طور می خواهند. آنها می خواهند ما همیشه و همه جا اول باشیم و ما هم برای همین هدف کوشش می کنیم. واقعیت این است که با لیاقت به نیمه نهایی آمده ایم، نه اتفاقی اما فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. مثل گلی که ما از الدحیل خوردیم و بازیکن این تیم با مهره پنجم کمرش به ما گل زد.

ادامه صحبت های ایوانکوویچ پاسخی است به کری خوانی سرمربی السد که گفته در دوحه پرسپولیس را با گل های زیادی شکست می دهد: ما تا امروز فلسفه مان را تغییر ندادیم و حتی در زمین الدحیل برای گل زدن و پیروزی بازی کردیم. الان هم قطعا با خوش بینی تمام به قطر می رویم. ضروری است تکرار کنم که کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم و دنبال بهترین نتیجه هستیم.

مهم ترین حرف را اما مدیرعامل پرسپولیس بعد از دربی به زبان آورد که گفت مربیان و بازیکنان خارجی این تیم بابت قراردادهای سال جاری شان حتی یک دلار هم نگرفته اند. حرفِ او را برانکو اینگونه تایید کرد: آقای گرشاسبی واقعیت را گفته است چرا که من و همکارانم در کادر فنی و همین طور بازیکنان خارجی تیم هنوز طلب فصل پیش خود را از باشگاه نگرفته ایم و بابت این فصل هم حتی یک ریال دریافت نکرده ایم. بله، ما همین امروز می توانیم به خانه هایمان برگردیم و نمی دانم تا کی می توانیم بی پولی را تحمل کنیم اما این بازیکنان هستند که به ما انگیزه می دهند. آنها با انگیزه و اشتیاق شان در تمرینات و بازی ها به ما انگیزه ماندن می دهند.

2 - 670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1969

به "برانکو: نمی دانم تا کی می توانیم تحمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: نمی دانم تا کی می توانیم تحمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید