بویان: از توفیقی بپرسید چرا از استقلال جدا شدم، یک نفر از باشگاه تماس نگرفت تا با من صحبت کند

به گزارش بلاگ پو، بویان نایدونف با اشاره به مشکلاتش در استقلال گفت که حتی یک نفر از مسئولان قبلی باشگاه استقلال با او تماس نگرفته اند.

بویان: از توفیقی بپرسید چرا از استقلال جدا شدم، یک نفر از باشگاه تماس نگرفت تا با من صحبت کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در اواسط فصل گذشته، بویان نایدونف بازیکن مقدونیه ای به همراه مامه تیام مهاجم سنگالی به استقلال پیوستند. بویان برخلاف تیام، نتوانست روزهای خوبی در این تیم داشته باشد و در همان روزهای ابتدایی حضورش در تمرینات مصدوم و مدتی دور از ترکیب بود. با گذشت زمان، او نتوانست خودش را به کادر فنی تحمیل کند و پس از خاتمه فصل هم جایی در لیست استقلال نداشت.

بویان در حالی به کشورش بازگشت که مسئولان استقلال برای فسخ قراردادش با او توافقی نکردند و همین مسئله باعث گردیده است که خطر شکایت 300 هزار دلاری او در کمین استقلال باشد. گفت وگویی با این بازیکن انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

خبرنگاران: چرا از استقلال جدا شدی؟

این سؤال را باید از مدیران باشگاه بپرسید. پندار توفیقی (معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال) جواب این سؤال را می داند.

خبرنگاران: اما او دیگر مسئولیتی در استقلال ندارد.

او در آن موقع، مسئولیت داشت و همه چیز را بهتر می داند.

خبرنگاران: صحبت هایی مبنی بر عدم پرداخت مطالباتت گردیده است. در این باره شرح می دهی؟

او (اشاره به توفیقی) حقوق من را پرداخت نکرد. پس از اینکه به کشورم برگشتم، کسی از باشگاه تماسی با من نداشت و حتی صحبتی هم نکردند. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتم و کسی از مسئولان باشگاه به من چیزی نگفت. فصل آماده سازی هم آغاز شد و احتیاج داشتم به تهران برگردم یا در تمرینات شرکت کنم، اما هیچ چیزی به من نگفتند.

خبرنگاران: آیا با وینفرد شفر، سرمربی تیم صحبتی کردی؟

خیر.

خبرنگاران: چرا در ترکیب استقلال کمتر بازی کردی؟

در ابتدای تمرینات، آسیب دیدم و مچ پایم پیچید. فکر می کردم خیلی جدی نیست، با این حال، با درد تمرین می کردم. پس از دو سه روز، درد من بیشتر شد. پس از مشورت با دکتر امین نوروزی، تصمیم گرفتم تمرینات را متوقف کنم و به درمان بپردازم. این مصدومیت باعث شد تا سه ماه از تمرینات دور بمانم. باید تشکری هم از دکتر نوروزی داشته باشم که با حرف هایش به من امید می داد. نه تنها از نوروزی، باید از همه اعضای کادر پزشکی تشکر کنم.

خبرنگاران: رفتار هواداران استقلال با تو چطور بود؟

هواداران استقلال را خیلی دوست دارم. آنها واقعاً شگفت انگیز هستند. من هرگز هوادارانی را ندیده بودم که حاضر باشند برای تیم شان حتی بمیرند. به همین خاطر خیلی ناراحتم که نتوانستم بهترین بازی هایم را برای هواداران استقلال به نمایش بگذارم.

خبرنگاران: آیا رفتار مدیران قبلی باشگاه استقلال با تو خوب بود؟

شما چه فکر می کنید؟

خبرنگاران: به نظر می رسد از اینکه صحبتی برای ادامه یا عدم همکاری با تو ننموده اند، ناراحتی.

ناراحت نیستم، فقط ناامید گردیده ام از اینکه یک نفر تماس بگیرد و صحبتی برای حل مشکلم بکند. آدمی هستم که شرایط را درک می کنم. ما خیلی راحت می توانستیم توافق نموده و مشکل را حل کنیم، اما متأسفانه یک نفر با من تماس نگرفت.

خبرنگاران: واکنشت به عدم تماس باشگاه چیست؟ آیا از استقلال شکایت نموده ای؟

کوشش کردم به باشگاه نارضایتی ام را اعلام کنم. یکی دو بار هم با معاون ورزشی جدید باشگاه (علی خطیر) صحبت نموده ام. کوشش می کنم با توافق مسائل را حل کنم.

خبرنگاران: آیا صحبت دیگری داری؟

درباره خیلی چیزها می خواهم مثبت صحبت کنم. در مورد وینفرد شفر سرمربی تیم باید بگویم، او بزرگ ترین و سرشناس ترین مربی بود که زیر نظرش کار کردم. شفر بزرگ ترین نامی بود که در دوران فوتبالی و زندگی ام با او کار کردم. شفر علاوه بر اینکه مربی فوق العاده ای است، آدم فوق العاده ای هم به شمار می آید.

زندگی در ایران هم خوب بود، هر چند که شاهد ترافیک زیادی بودیم. ایران کشور متفاوتی به نسبت کشور خودم است، اما مردمان خوبی دارد. برای من جای تعجب داشت که مردم ایران چقدر خوبند. از تمام کسانی که در ایران می شناسم، تشکر می کنم. از کادر پزشکی و اعضای باشگاه هم تشکر می کنم، چون به من یاری زیادی کردند.

عاشق استقلالم و اگر بخواهم در یک جمله حرفی بزنم، باید بگویم خوش شانس بودم که فرصت حضور در استقلال را به دست آوردم، هر چند که خوش شانس نبودم که دوران مدیران دیگر به استقلال نیامدم و دوران پندار توفیقی آمدم!

گفت وگو از مرتضی ظهیری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1576

به "بویان: از توفیقی بپرسید چرا از استقلال جدا شدم، یک نفر از باشگاه تماس نگرفت تا با من صحبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویان: از توفیقی بپرسید چرا از استقلال جدا شدم، یک نفر از باشگاه تماس نگرفت تا با من صحبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید