بیمه تکمیلی فرهنگیان تا آخر آذر تمدید شد

به گزارش بلاگ پو، نماینده تام الاختیار شرکت آتیه سازان حافظ در امور فنی قرارداد بیمه های درمان تکمیلی وزارت آموزش و پرورش، از تمدید قرارداد این شرکت با آموزش و پرورش برای یک ماه دیگر اطلاع داد.

بیمه تکمیلی فرهنگیان تا آخر آذر تمدید شد

سعید شاکرمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام خبر تمدید مجدد قرارداد بیمه تکمیلی آموزش و پرورش برای یک ماه دیگر و تا خاتمه آذرماه گفت که آموزش و پرورش در حال رایزنی با بیمه گران برای ارائه بسته های خدماتی متنوع تر به فرهنگیان است و به همین علت قراردادش را یک ماه دیگر با آتیه سازان تمدید نموده است.

وی اضافه نمود: آموزش و پرورش از ما هم جهت قرارداد جدید استعلام گرفته و ما هم پاسخ استعلام آنها را ارسال نموده ایم.

نماینده تام الاختیار شرکت آتیه سازان حافظ در امور فنی قرارداد بیمه های درمان تکمیلی وزارت آموزش و پرورش، همچنین از پرداخت هزینه های درمان وزارت آموزش و پرورش به بیمه شدگان اطلاع داد و گفت: بیش از 210 میلیارد ریال از این هزینه ها در آبان ماه سال جاری پرداخت شد.

به گفته وی با اعتبار تامین شده از سوی اداره کل تعاون وزارت آموزش و پرورش، ظرف مدت سه روز کلیه هزینه های متفرقه بیمه شدگان تا نیمه مرداد ماه گذشته و هزینه درمان بیماران خاص تا خاتمه آبان ماه سال جاری پرداخت شد.

شاکرمی همچنین بر ضرورت کسب رضایت بیماران خاص و دریافت هزینه های درمان به صورت هفتگی و خارج از نوبت تاکید نمود و گفت: انتظار می رود با همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ به منظور تامین اعتبار کافی، شاهد پرداخت هزینه های درمان بیمه شدگان در مدت کمتر از یک ماه باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3041

به "بیمه تکمیلی فرهنگیان تا آخر آذر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه تکمیلی فرهنگیان تا آخر آذر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید