جانمایی مطب پزشکان در ایلام باید ساماندهی گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، احمد کرمی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تدابیری اتخاذ کند که پزشکان به جای هسته مرکزی در نقاط دیگر شهر که از ترافیک کمتری برخوردارند ارائه خدمت نمایند.

جانمایی مطب پزشکان در ایلام باید ساماندهی گردد

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی که متولی سلامت مردم است نباید با صدور بی رویه مجوز برای ایجاد مطب در مرکز شهر مسائل بهداشت محیط و ترافیک را تشدید کند.

وی یادآور شد: اگر در دوره های پیشین مانع از ایجاد مطب پزشکان در هسته مرکزی شهر می شدند، امروز با مسائل عدیده ای که در این مرکز دارد روبرو نبودیم.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود خواهان آینده نگری در برنامه ریزی طرح های عمرانی شد و گفت: در برنامه ریزی برای پروژه های عمرانی باید با افق بلند مدت به طراحی و اجرای طرح ها پرداخته گردد تا در آینده با چالش های گوناگون روبرو نشویم.

وی،عوامل ترافیک شهر ایلام را متعدد و چند وجهی دانست و گفت: عواملی مانند مقررات شهرسازی، فرهنگ رانندگی و شهروندان، محدودیت سطح خیابان ها و معابر و... دست به دست هم داده و ترافیک شهر ایلام را ایجاد نموده اند.

معاون عمرانی استاندار ایلام، رشد تکنولوژی به عنوان ابزاری برای رفاه شهروندان را در امور مدیریت ترافیک شهر کارگشا معرفی کرد و گفت: اگر برنامه ریزی های ما با نگاه به آینده شهر نباشد در آینده خیلی نزدیک با چالش بزرگ ترافیک روبرو خواهیم بود.

کرمی، با تاکید بر اینکه برای بسیاری از مسائلی که در آینده با آنها روبرو خواهیم شد، از هم اکنون برنامه ریزی کنیم گفت: برنامه ریزی دستگاه های متولی باید به گونه ای باشد که به مرور خدمات و امکانات را از مرکز شهر ایلام به نقاط مختلف آن راهنمایی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1539

به "جانمایی مطب پزشکان در ایلام باید ساماندهی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی مطب پزشکان در ایلام باید ساماندهی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید