حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان 100درصدی شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سید مجتبی اکرم ظهر شنبه در مصاحبه با خبرنگاران از 100درصدی شدن حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان سمنان اطلاع داد و ابراز داشت: خوشبختانه استقبال پزشکان طرف قرارداد در ثبت نام بیش از 50 درصدی این طرح خوب بود و انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح ارزشمند در تمامی مراکز طرف قرارداد باشیم.

حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان 100درصدی شد

وی اضافه کرد: از ابتدای تیرماه امسال که دستورالعمل اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد به استان سمنان ابلاغ شد، طی جلسات متعدد درون سازمانی با کارشناسان ذی ربط حوزه اسناد پزشکی و برون سازمانی با نظام پزشکی استان عملیاتی شدن این طرح در دستور کار نهاده شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به مدت کوتاه شروع شدن طرح نسخه الکترونیک در کشور، قاعدتاً مسائل فنی و زیرساختی برای فراگیر شدن آن وجود خواهد داشت، اعلام کرد: امیدواریم با همکاری نزدیک و تعاملات بسیار خوب اجرا شده مابین سازمان تأمین اجتماعی و نهادهای متولی امر درمان مانند سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اقدامات مؤثر در راستای برطرف نقایص اجرایی طرح انجام گردد.

اکرم در ادامه توضیح داد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی در مراجعه به مراکز طرف قرارداد، بستری مناسب برای ایجاد پرونده الکترونیکی درمان برای بیمه شدگان سازمان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در طرح حذف دفترچه های تأمین اجتماعی بیمار با مراجعه به پزشک در مراکز این سازمان بدون ارائه دفترچه و تنها با کد ملی نسخه الکترونیک دریافت نموده و قادر به تهیه داروی خود از داروخانه ها خواهد بود که این اقدام در کاهش خطاهای انسانی نسخه خوانی مؤثر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1763

به "حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان 100درصدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان 100درصدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید