خاطره بازی با کارتون های قدیمی در کاریکارتون

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مهدی استاد احمد طنزپرداز و برنامه ساز درباره ساخت برنامه کاریکارتون با محوریت طنز و شادی گفت: این برنامه همانطور که از نام آن پیداست قرار است مروری بر کارتون های قدیمی و خاطره انگیز داشته باشد و با شخصیت های آن ها شوخی کند.

خاطره بازی با کارتون های قدیمی در کاریکارتون

وی اضافه کرد: این برنامه از چند بخش تشکیل شده است. یک بخش به گفت وگو با صداپیشگان کارتون ها اختصاص دارد. در بخش دیگر یک داستان ابداعی و خلاقانه از دل کارتون ها استخراج می گردد که مضمونی امروزی و طنز دارد. برای مثال پسر شجاع بزرگ می گردد، به خواستگاری خانم کوچیک می رود و در ادامه ماجراهایی طنزآمیز شکل می گیرد.

استاد احمد درباره اجرای بخش مسابقه در این برنامه نیز شرح داد: قرار است در هر برنامه یکی از کارتون های نوستالژیک و خاطره ساز پخش گردد و مخاطبان اسم کارتون و دوبلور مورد نظر را حدس بزنند. هدف از این بخش مرور خاطرات شیرین و شاد کودکی به همراه ایجاد لحظه هایی خوش برای مخاطبین این برنامه است.

برنامه کاریکارتون از اول آذرماه با تهیه کنندگی مهدی استاداحمد روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 12:30 به مدت 20 دقیقه روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2975

به "خاطره بازی با کارتون های قدیمی در کاریکارتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره بازی با کارتون های قدیمی در کاریکارتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید