نماینده اهر: هر ایرانی باید یک شغل دولتی داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در تذکری خواهان لغو تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه در تمام زمینه های مادی و معنوی برای همگان شد.

نماینده اهر: هر ایرانی باید یک شغل دولتی داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، بیت الله عبداللهی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با ارجاع سخنان خود به بند 9 اصل 3 قانون اساسی گفت: لغو تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه در تمام زمینه های مادی و معنوی برای همه موضوع این اصل است. ما امروز شاهد بیکاری هزاران جوان و چند شغله بودن برخی افراد هستیم. برداشت من این است که اگر این اصل را اجرایی کنیم که هر ایرانی یک شغل دولتی داشته باشد قطعا مشکل بیکاری نخواهیم داشت.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه نمود: مردم از ما می پرسند که چرا برخی ها در مناصب دولتی قوه مقننه، قضائیه، مجریه و وزارت خانه ها شغل های متعدد دارند و از چندین جا حقوق می گیرند و چرا برخی ها به خصوص جوانان تحصیل نموده شغل ندارند؟ آیا این عدالت است؟ چرا صاحبان قدرت به این موضوع بها نمی دهند؟ کی می خواهند به خود آیند و اجازه دهند که جمهوری اسلامی برای همه باشد؟

نماینده اهر و هریس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای بطحایی! چرا بجای استفاده از بازنشستگان در مدارس از نیروهای تحصیل نموده بیکار استفاده نمی کنید؟ این تحصیل نموده ها چه کار نمایند؟ آنها را جذب کنید.

دبیر: ربی زواره

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4112

به "نماینده اهر: هر ایرانی باید یک شغل دولتی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده اهر: هر ایرانی باید یک شغل دولتی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید