شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی و با حضور 550 شرکت ایرانی شروع به کار کرد.

شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز با حضور وزیر نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد نفتی کشور شروع به کار کرد. این نمایشگاه با شعار نفت ملی کالا و خدمات ایرانی برگزار می گردد. در این دوره از نمایشگاه با وجود شیوع کرونا، تمام توجه به شرکت های داخلی و نمایش توانمندی های آنها بوده است .

با تدوین 4 شیوه نامه بهداشتی توسط وزارت بهداشت و تدوین دو شیوه نامه جداگانه توسط وزارت نفت، این دوره از نمایشگاه فقط برای متخصصان قابل بازدید است. نبود بازدید عمومی، به حداقل رساندن جلسات و نشست ها نیز از دیگر اقدامات برای برگزاری ایمن این نمایشگاه است.

این دوره از نمایشگاه با موافقت وزارت بهداشت با حضور 550 شرکت داخلی، 15 دانشگاه و 52 شرکت استارتاپی و 27 شرکت صندوق نواوری و شکوفایی برگزار می گردد. به علت کوشش برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تعدادی از متقاضیان فضا اختصاص داده نشد. این نمایشگاه با هدف تعامل با شرکت ها، نخبگان و جذب سرمایه گذاران برگزار شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41979

به "شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید